teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvah...!!! Kâbus yine geri döndü...
Yinemi Pr güncelleme konusu.. Ya bu konudan hani şu ekran içinde gezen R10 böceği varya o bile bıktı.. Böcek bile artık bu konuya gelmiyor.. Böcek bıktıysa adminler çileden çıkmıştır.. Onlar konuyu kilitlemekten bıktı, böcek konuya gelmekten bıktı.. Bizimkiler güncellemeyi sormaktan bıkmadı..
Bu arada güncelleme ne zaman