Bende genellikle alman serverlarında oynuyorum benim için no problem.
Almanya'da oyuncu kitlesine sunucuyu açmayı düşünüyorum ve benden sunucu almayı düşünüyorlar o sebepden dolayı almayı düşünüyorum ve game control paneli olarak ne önerirsiniz ?