Almanya içi cs source kuracaksan çok iyi bir makine. İşini çok çok rahat görür. Fakat darklordun dediği gibi Türkiye'deki oyuncular sürekli laggdan şikayet ederler. Oyunda kalamazlar. Birde hetznerin bu ip banlama olayları meşhur oldu buara... sistemde .iso gördüğü zaman banlıyormuş. Ne kadar doğru bilemem kullanana sormak lazım.