Kızın kimle çıktığı kimle mesajlaştığı belli değil.
Adam çıkmış hala kızımı iyi büyttük , cem serseri onun ailesi kötü yetiştirdi onu vs vs saçmalıyor. Kızını iyi büyütüyorsun bir yanda evlenmeyi düşündüğü cem var diğer yanda teğmennin tekiyle tatillerde buluşmalar , mesajlaşmalar var... daha neler var gizli de kalan allah bilir... yazık diyorum.
Seda sayan , Yalçın çakır diğer medya toplulukları gibi şarlatanlarda reyting uğruna bu aileleri kullanıyor. Yazık.