ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kan parası olayı kaza sonucu olan ölümlerde kullanılabilir ancak. cinayet olaylarında bahanesi bile çok saçma olur.
kasıtlı cinayetlerin cezası idam olmalı. tartışmaya bile gerek yok. 1 kişiyi öldüreni 30 sene sonra serbest bırakırsan 2. yi de öldürebilir.
30 sene yiyenler 10 yıl yatıyorlar..



bu herif bunu para için yapıyodu alır 3-5milyon avro ben ederini soyledim gerci sonra susar 5 sene sonra cemde gelir pasa pasa gezer.