konuyu canlandırmak istemezdim ama bu cevap olarak gitsin
insanlıktan nasibini almayan;
17 yaşında genç bir kızın kafasını kesen mi
kafasını keseni saklayan mı
evladım diye avaz avaz yırtınıp sonra kan parası yada başka birşey adı altında 3 milyon euro isteyen mi
yoksa bunların böyle olduğunu söyleyen mi yada
17 yaşındaki kızın yarı çıplak kıyafetlerle gece yarısında o kişilerin yanında ne işi olduğunu sorgulayanlar mı
yoksa gözünü para hırsı bürümüş tokmakcıdan medet uman kişiler mi ?
sözümü yineleyim yine isteyen istediğini desin
bir olayı bu kadar dillendirirseniz olacağı bu günde yüzlerce cinayet işleniyor
binlerce faili mechul var ülkemizde.
her gün şehit veriyoruz ve bu şehitlerin tırnağı bile olmayacak birilerinin rantına alet oluyoruz !
iyi forumlar
Ağzına sağlık.Bırakın her iki tarafta suçludur.Takılmayın fazla bu haberlere işinize bakın ben öyle yapıyorum.