Hayırlı işler baltalamak istemiyorum ama ben kullanıyordum bu makineyi ve lanet ettim iğrenç bir makine.Bu PC'yi alacağınıza PDA cep telefonu alıp oradan bağlanın derim =) zaten arçelik teknik servisinde iş yok..