Bu söylediğinde gerçekten ciddiysen vay senin haline.Benliğini,duygularını yitirmişsin arkadaşım.İnsanlık ölmüş mü?Ölmüşte haberimiz yokmuş..
bence HazarHizmet olayın reklam olduğunu anlamış oda faydalanacağını belirtmiş. olayın rezilliğini gayet iyi açıklamış.