EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama kim ne diyebilir ki, o getirmişti Sivas'ı buralara. Hatalı transfer politikası ile çöktü Sivas. Ayrıca Trabzonsporlu olduğum için bilirim, Sivas gibi bir şehire futbolcu getirmek çok zordur, futbolcu beğenmez. Trabzon şehrini beğenmeyen futbolcu, Sivas şehrini hiç mi hiç beğenmez. Bu yüzden çok daha zordur anadolu kulüplerinin işi.
Sivas olması bülent hoca için daha iyiydi ya
İstanbul'da Laila, Sivas'ta La ilahe İllallah


Diyen ben değilim