Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuh sana, bu konuda bile faşizan yaklaşımlar ya ...
Pesss!!!
kızını zengine SATMAK normal benim buna tepki göstermem faşizim. çok iyi.