Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$yaz = mysql_query("insert into tarif (kat_id,onay,baslik,resim,tarif,zorluk,sure,malzeme,etiket,gonderen,tarih,hit) values ('$kat_id','$onay','$baslik','$resim','$tarif', '$zorluk','$sure','$malzeme','$etiket','$Editör','$tarih','$hit')");
satırını
$yaz = mysql_query("insert into tarif (kat_id,onay,baslik,resim,tarif,zorluk,sure,malzeme,etiket,gonderen,tarih,hit) values ('$kat_id','$onay','$baslik','$resim','$tarif', '$zorluk','$sure','$malzeme','$etiket','$Editör','$tarih','$hit')") or die(mysql_error());
olarak değiştirip sonucu yazar mısın?
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'image/zor1.gif'>

sanırım hata zorlukderecesi yüzünden. phpmyadmin'den zorluk alanının yapısını ne yapmalıyım?

<img src="resim.gif">
gibi kodlar eklenecek ?

BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$Editör' bu değişken nerden geliyor
kodlarımda o değişken yok.