elbette hem olumlu hem de olumsuz konular gösterilmeli. ama neden bu nedenle birisi bana -rep vermiş..!
-rep veren şahıs bence kendi acizliğidir. Eğer moderatör arkadaşlara bildirirseniz gerekeni yaparlar bu yorumunuz tamamen bizim ile ilgili -rep vermeye hakkı yok o arkadaşın zaten -rep verilecek bir durum yok ortada.
Şahin DAĞ