İki gündür görsel eğitim setlerinden yararlanarak PHP çalışıyorum arada kafama takılan sorular oluyor o yüzden bu kısımda sanırım artık çok başlık açıcam, arama ile sonuç elde edemediğim için başlık açıyorum.

site.com/admin.php "admin.php isimli bir php dosyam var"

Şimdi

Burda giriş için kullanıcağım inputboxlardan veriyi kontrol.php'ye gönderip POST methodu ile verileri çekip doğruluk kontrolü yapmammı daha güvenli olur?

Yoksa

action="admin.php?sayfa=kontrol" yapıp
get methodu ile adresi aldıktan sonra kontrolleri yapsammı daha güvenli olur?


Bunlar arasında güvenlikle ilgili farklar varmıdır? sonuç olarak sayfa içerisinde formdan gelen verileri tekrar POST methodu ile çekicem GET methodu kullanıp bu verileri adres satırına yazdırmıcam.

Bu konu hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.

Teşekkürler.