vidii diyorum verisyonda 5 =)
bende o da olmaz diyorum

aslında 3 kolonlu düzgün tasarımlı bişey istiyorum bu tavsiye temalar daha çok izleme sitesini andırıyor

DLE de istediğime uygun çok tema var ama dle kullanmak istemiyorum Wp daha avantajlı gibime geliyor