H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?
katılıyorum hocam.


Çok saçma sapan birşey daha yaşınız başınız kaç? bunu birde utanmadan yayınlamışsın.

2gün sonra hostta satarsın