Konu
hangi forum sistemi ?
30-08-2009, 03:26:11
#29
by_karahan
Üyeliği durduruldu
Zaten ileride Vb ye geçmek düşüncesindesiniz,eğer bu süre 4-5 ay ilerisi içinse,şimdiden VB kurun ve 4-5 ay sonra lisansını alırsınız,tekrar database çevirme,tr karakter sorunu v.b sorunlarla uğraşmazsınız...