Zaten ileride Vb ye geçmek düşüncesindesiniz,eğer bu süre 4-5 ay ilerisi içinse,şimdiden VB kurun ve 4-5 ay sonra lisansını alırsınız,tekrar database çevirme,tr karakter sorunu v.b sorunlarla uğraşmazsınız...