Arkadaşlar forumda 1 kişiye silver üyelik hediye edeceğim. İsteyen arkadaşlar yazsınlar konu altına ben seçeceğim kime vereceğimi..
Amacım sadece r10a destek olmak ve hediye ettiğim kişinin duasını almaktır!
inşallah başka bir zaman daha böyle işlerde adım geçer.. Allah'ın izniyle silver yaptık bakalım.
Bazı arkadaşlar diyorki msnden arkadaşım sen adultcu değilmisin nasıl bir adamsın diyorlar.
Ben böyle bir insanım karışığımdır
https://www.r10.net/premium-uyelik-so...ik-cezzaa.html https://www.r10.net/premium-uyelik-so...ik-ceyede.html