gerçekten de domainler ölü doğuyor. özellikle domainle ilgilenmeye yeni başlayan arkadaşlar, bu işe önayak oluyorlar. kontorforum.com diye bir domaini reglemekle sağlayacağınız fayda nedir merak ediyorum.

projelendirilemeyecek hiç bir domainin gözümde değeri yok.