Gerçekten yerinde bir konu, en az 15 tane domain işi yapan arkadaşla her zaman irtibat halindeyiz. Uğur hocamlada her zaman görüşürüz gündemi ve piyasayı tartışırız. 1 domaine 15 tl verim 1 saat sonra 1 tl den açık arttırmaya çıkarmak akıl işi değil .Tamamen zarar.
Bu domain işlerinde şuana kadar çok iyi kart ettim diyen tek kişi register firmadır. :
Sayfalar dolusu sektör hakkında yorum yazabilirim. Şimdilik düşüncelerim bu şekildedir.