hellboy61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam yerine geldin,TrabzonsporTS.com'un sahibiyim,kodlama ve tasarım tamamen bana aittir,yani script değildir..Şuanlık Tasarımı ve kodlamayı satmayı düşünmüyorum..
Ellerine sağlık bence çok başarılı.