Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ölesine yazdım. şunu söyliyim çok pahalı. ücretsiz bir online site için değmez. ama dersen eğer ki, ben mp3 satıcam muyapa verdiğimden fzlasını kazanırım yap

sadece dinletcem dinleme olacak sitede sadece.

sınırsız lisans eğer 1-2 bin ytl arasındaysa dinleme için uygun ama dinleme bile 10 bin 20 bin ytl se beş kuruş vermem..

bu arada bandrolsüz rap parçaları sorun yaratmıyor mesela sadece yabancı rock yabancı rap yabancı pop dinletsem müyap karışamaz dimi yabancı dinlettiğim şarkıya ?