Merhaba,

Arkadaşlar 2co hesap ipralini nasıl yaparım bir bilginiz varmı acaba? Hesap açma 49$ diyor çünkü bunu anlayamadım açıkçası o yüzden hesabı iptal etmek istiyorum, kendilerine mail gönderim fakat daha bir cevap gelmedi.

Şİmdiden teşekkür ederim.