Konu
r10.net tişört
28-08-2009, 16:19:30
#12
SeaL05
QmerDesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Omg. Temmuz'un kaçıydı?
Valla tam hatırlamıyorumda.20sinden sonrası olması lazım.Ayakkabı almıştım o gün Fişini bulursam net tarihi söylerim