evet kazançlar bende yarı yarıya düştü.
10 centten 4 cente indik daha da inecek.. (üstüne üstlük kışın dolar fırlıcak)
kış geliyor.
kışın görün bak bunları arar olucaksınız..
dedi dersiniz..
bol kazançlar herkese...