Konu
''' Sagopa Kajmer'in Asker Mektubu '''
28-08-2009, 01:33:31
#4
MetinCeylan
Anarchist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ohoooo Sago geleli üstüne albümler yapalı 1 yıl oldu askerdemi sanıyorsun sen hala
biliyorum okumanızı istedim mektubu cok anlamlı