Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ohoooo Sago geleli üstüne albümler yapalı 1 yıl oldu askerdemi sanıyorsun sen hala
biliyorum okumanızı istedim mektubu cok anlamlı