Konu
''' Sagopa Kajmer'in Asker Mektubu '''
28-08-2009, 01:31:27
#2
Anarchist
ohoooo Sago geleli üstüne albümler yapalı 1 yıl oldu askerdemi sanıyorsun sen hala