wyand0tte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
menu tasarımı yapıldı.
Halen ödeme yapılmadı.
ne zaman yapılacağı meçhul...
Hocam sizin itrateriniz mevcut. İşi yaptıranın ise itrareti bulunmamaktadır.
Ben işlerimde demo olarak çalışmayı sunuyorum beğinilirse paranın en azından yarısını alıyorum daha sonra iş tesliminde diğer yarısını alıyorum.
Tavsiye ederim. Konuyu açan arkadaşı tanımadığımdan suçlayıcı hiçbir davranıştada bulunmak istemem.
Selametle.