forum ama genel içerige ait değil, ayıca dedigim gibi günde 60 tık oluyordu ve 3 dolar alıyordum, 20 tıka da ortalama 1 dolar geliyordu, ilk defa böyle birşey oldu..sahte tıklama derken neyi kastediyorsunuz acaba? adsenseye mail göndermem gerekli midir.