Ps'de yapılan bir temayı örnek whmcs ye nasıl otutturabiliriz sitede araştırdım ama pek bulamadım bayağı bir whmcs çalışmalarım var ps de tema olarak tema olarak otutturup düzenlemek istiyorum yardım edebilecek arkadaslar ?