Daha önceki sistem için yorum yaptıgımda itrade puanım yok diye bir iki kişi laf atmıstı. Şimdi 100% itrade puanımla yorum yapıyorum, yürü be abi kim tutar seni, yolun açık olsun, haber sistemi böyle olur, haber sistemi yapıyorum diye dolasanlara da kapak olsun