Merhaba arkadaşlar,
3G uyumlu bir cep telefonu almak istiyorum, 600 - 700 Lira gibi bir bütçe ayırdım bu iş için.
Önerilerinize açığım, şöyle Nokia veya Samsung daha iyi olur. Önerileri olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
Not: Konu yanlış yerdeyse şimdiden özür dilerim..