Tüm sayfaları teker teker okudum.. Alan Adı Kayıt Sayfası 0 dan yazılacak bir sayfa değil,gerçekten ve gerçekten gerek yok, Arkadaş hak ederek birşeyler yapmış,Ama buna zerre kadar saygı duyulmamış..
2 Kod için kıyameti kopartıp,Arkadaşın kazanacağı 3 kuruş paraya el koymaya değdi mi Projelerimiz..?