Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk mesajınız
Not: Yönetim sizin uşağınız değil ki, her açılan gereksiz konuyu takip etsinler.
Ben olsam direk sizi banlarım forumdan uzaklaştırırım. Hem aklımda bir sayı tuttum diyip kullanıcılara veya bir kullanıcıya adwords vereceksiniz diye kullanıcıları yazmaya teşfik ediyorsunuz.
Sonra ise db şişti yönetim bu tarz konuları kitlemezseniz tabi db şişer diyorsunuz.
Bu nasıl bir anlayış kavramıdır anlamış değilim ya bu ilk mesajınızı yazarken bazı sarsılmalar geçirdiniz veyahut öylesine bir kuyuya taş attım bakalım kim cıkarıcak dediniz.
birileirne hesap yada adwords verecekseniz kendi çıkarlarınız veya emellerinize alet etmeyiniz direk olarak konuya yazın ilk gelen alır vs. vb. konu açarsanız daha sağlıklı olabilisiniz.
tamam bir daha öyle yapacağım teşekkürler mercedes