yönetimde böyle bir konuyu kilitlemezse helal olsun SONRA DESİNLER
DATABASE ŞİŞTİ
tabi şişer kardeşim böyle konuları kilitlemediğiniz sürece.
ilk mesajınız 1 kişiye beleş 100 tllik adwords kuponu vereceğim 1den 20 ye kadar bir sayı tuttum. sayıyı doğru yazana kuponu vereceğim..
1.20 arası tüm sayıları yazmak yok
Not: Yönetim sizin uşağınız değil ki, her açılan gereksiz konuyu takip etsinler.
Ben olsam direk sizi banlarım forumdan uzaklaştırırım. Hem aklımda bir sayı tuttum diyip kullanıcılara veya bir kullanıcıya adwords vereceksiniz diye kullanıcıları yazmaya teşfik ediyorsunuz.
Sonra ise db şişti yönetim bu tarz konuları kitlemezseniz tabi db şişer diyorsunuz.
Bu nasıl bir anlayış kavramıdır anlamış değilim ya bu ilk mesajınızı yazarken bazı sarsılmalar geçirdiniz veyahut öylesine bir kuyuya taş attım bakalım kim cıkarıcak dediniz.
birileirne hesap yada adwords verecekseniz kendi çıkarlarınız veya emellerinize alet etmeyiniz direk olarak konuya yazın ilk gelen alır vs. vb. konu açarsanız daha sağlıklı olabilisiniz.