Arkadaşlar işinizmi yok yoksa canınızmı sıkılıyor anlamıyorum..
Müşteri değilsiniz, sizi neden alakadar ediyor benim şirket olup olmamam, kimsenin elinden müşterisinide almadım işte söylüyorum.
BEN ŞİRKET DEĞİLİM. İLLA DİYORSANIZ BEN ŞİRKETLE ÇALIŞIRIM BUNU KENDİME HAZ ETMEM SORUN ETMEM BENİMLE İŞ YAPMAZSINIZ OLUR BİTER.
Umarım daha fazla alakasız post atmazsınız.
Saygılar, Iyi çalışmalar, Hayırlı Iftarlar.