slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.logo/*Güzel ama buşekil tasarımlara aşina herkes buna benzer (aynısı değil) çoğu tasarımda mevxut genelde 3boyutlusunu yapıyorlar.Daha farklı olabilir.
Meteorfall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hoşuma gitmedi..
Teşekkürler yorum için.