Forumlara aylık post atıyorum.
-Ödemenin Yarısını simdi yarısını iş bitince alırım
-***** Forumlarada post atılır.
Günde 50 post: 40 (20 lirasını işe baslamadan önce alırım.)
Günde 75 post: 60 (30 lirasını işe baslamadan önce alırım.)
İstiyenler burdan veya pmden msn istesin.