Forumlara aylık post atıyorum.

-Ödemenin Yarısını simdi yarısını iş bitince alırım
-***** Forumlarada post atılır.

Günde 50 post: 40 (20 lirasını işe baslamadan önce alırım.)
Günde 75 post: 60 (30 lirasını işe baslamadan önce alırım.)

İstiyenler burdan veya pmden msn istesin.