Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok bilmişlik yapmayın 2-3 kişi var bu şartlarda 20-30 tl yazıcak bol keseden yorum yazmak kolay ayrıca sana mı sorucam ne kadara yazdıracağımı ? varsa teklifin söyle yoksa yorumda yapma. garanti falan herkezde olucak demedim varsa böyle bir iddası olan konu altında söylesin dedim yazılarımı başka yerden anlama. son olarakda yapılan işe fiyat biçmedim saygısızlık olmasın diye işi yapan teklifini versin hakkı neyse o olsun istedim ama aynı bota 20 tl teklif veren varsa başkasıda 100 tl , 70 tl diyorsa işte uçuk rakamlardır bunlar
Ben botu yazdıktan 2 gün sonra adamlar sistemi değiştirirse oturup tekrar yazacağım ve bunun için 20tl alacağım ? Merak ettiğim konu, madem 20tlye yazan var neden konu açıp fiyat alıyorsunuz ? Gidip yazdırın 20tlye işte ne güzel.