JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnsanların yaptıklarını kötülemek yerine eksik kısımlarını söylemek sana güç geliyor.Bu tip insanlardan nefret ederim ! Bu 1
Arkadasim,

Sana zaten yukarida bu grafigin nasil okunmasi gerektigini yazdim. Yani seni kotulemedim. Grafigi yanlis yorumladigini, dogrusunun ne oldugunu soyledim.

JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.si SANA MI SORACAĞIM AÇACAĞIM KONUYU ? KİMSİN LA SEN ? :d
Tabiki bana sormayacaksin ama insanlara sen pide misin? ekmek misin? siz hangisisiniz diye soru sordugunda ve bu sorunun sacma oldugunu soylediginde gucenmeyeceksin. Cunku sorun sacma.

JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

3.sü egomu tatmin etmek gibi bir niyetim yok ilk mesajında sana bir arkadaş cevap yazmış idi sonrasında ortalık dağılmasın diye kendim birşeyler yazdım sonrasında ki mesajın beni de delirtti.Ne yapmaya çalışıyorsun kimsin nesin bilmiyorum ama fiziksel etkileşimine devam et bence seomozdakiler ile sen aşiyorsun bizi sen büyüksün sen sio master hadi güzelim.
Hocam,

Egonu tatmin etmek istemiyorsan, cok basit bir sekilde yatip uyursun. Yarin yazdiklarini tekrar okursun. Cunku bana cevap verirken eldeki konuyu asip, grafigi tartismak yerine bana direkt olarak hakaret ediyorsun. SeoMozdakilerle fiziksel etkilesim vs gibi sozler daha cok lise yillarindaki cocuklarin seviyesidir. Sanirim farkindasindir. Bu sekilde komik olmuyorsun. Sadece kirici oluyorsun. Varsa bi argumanin, hala bu grafigin para ile alakasi oldugunu iddia ediyorsan, yaz. Yoksa bana laf sokmaya calisarak eline bisey gecmez.

Dedigim gibi hala grafigin webmasterlarin kazandigi para ile ilgili oldugunu dusunuyorsan, yaz tartisalim. Yoksa gerisi ego tatmini....