protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam konu aciyor. Sonra grafigi yanlis yorumluyor. Dogrusunu soyluyorum, ustune hakaret yiyorum. Sonrada gidip, grafigi silmis.
Baskasinin el emegini link vermeden buraya koymanin yanlis birsey oldugunu biliyor ama ana kaynaga link bile yok. Neyse ben vereyim.
http://www.seomoz.org/blog/4-essential-seo-infographics
Allah'ım kafayi yiğeceğim ya *** sen piyangodan mı çıktın gece gece ? senin yüzünden kaldırdım resimi ! adamlara bir küfür etmediğin kaldı sonra kalk adamların emeğine sahip çık buralardan sana yağlı bir masa göndereyim üzerinde daha iyi kıvırırsın protos.