Konu
İstek: Arkadaşlık Scripti !!!
24-08-2009, 22:17:44
#5
Fikret
<kd>Klavyenizde "L" ile "Shift" tuşları yanyana sanırım.. Ayrıca bold ban sebebidir, düzeltirseniz sorun yaşamazsınız.</kd>