KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum abazalıkla ne alakası var bu mesajların ?
Kız 10 yaşında ve msnde yazışacak kız arkadaş arıyor. Şimdi kız kıza yazınca bize başka şeyler çağrıştırıyor ama emin ol onun için öyle değil.
Oyun sitelerindeki çoğu çocuk ordaki kişilerle msnde konuşuyor zaman geçiriyor. 10 yaşındaki çocuğun çevresi kısıtlı olduğundan siteden arkadaş arıyor hemde sadece kız olmasını belirtiyor ne olur olmaz diye, hava atmak için de hepsi grubuyla msnde konuştuğunu yazmış.
Bence sen mesajı yanlış anlamışsın abazalık bir durum yok.
benim sitelerde daha beterleri de var. ve bunları yazanlar dedikleri gibi kız ise bende doğuştan dopum net alemi sapkın dolu valla. aşmış bunlar azmış :P