BeYaZz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ne yazık ki hala fakir ama gururluyum 700 tık almak bişey değil de günlük verdiği 20-30 $ o da ekmek parası işte
forum kullanıyorsan yerleşim tavsiyelerinde bulunabilirim
optech hocam hele sen napmışın öyle 40k'ya 1000 den fazla tık alınabilir sitende nasıl bir yerleşim yaptıysan artık ziyaretçilerin reklam körü olmuş durumun çok fena gerçekten.. bilen var bilmeyen demişsin bilenlerden tavsiye al iyi para kazanırsın bu gösterimle
forumda kullanmıyorum. ama ufak bi yerleşim değişimiyle günde 15$ ın üzerine çıkardım geliri ve yazının içine adsense gömmek işe yarıyormuş görünüme önem vermeyip paza kazanmak isteyen arkadaşlara tecrübeyle sabit edilmiş olup tavsiye edilir