NoNeTheLeSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yakaladın güzeldi
Ama ibret alınması için yazılmış sonuçta anestezi ve narkozda verse orada yatan adam ölmüyor yaşıyor yani
Uzun süre önce okuduğum bir fıkra'ydı.Birde şunları eklemek isterim ki kaza oldu diyelim tamirci motoru düşürdü sahibine çaktırmadan parçayı değiştirir orjinalini değil sahtesini takar vs.. birçok şey olabilir neredeyse risksiz yani.Ama doktor hastanın yanlışlıkla dalağına böbreğine zarar vermemek zorunda.Nasıl bir kıyastır ki birisi cansız önemsiz bir demir yığını, diğeri canlı kanlı bir İnsan hayatı