tamam hoş güzel sözler ama mantıksız

o doktora selam söyleyin,hayatında 1 kez olsun anestazi yapmadan o narkozu vermeden kalp ameliyatı yapmış mı
İyi yakaladın güzeldi

Ama ibret alınması için yazılmış sonuçta anestezi ve narkozda verse orada yatan adam ölmüyor yaşıyor yani