DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hoş güzel sözler ama mantıksız
o doktora selam söyleyin,hayatında 1 kez olsun anestazi yapmadan o narkozu vermeden kalp ameliyatı yapmış mı

İyi yakaladın güzeldi
Ama ibret alınması için yazılmış sonuçta anestezi ve narkozda verse orada yatan adam ölmüyor yaşıyor yani