oguzhankomser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar görüşlerinizi almak istedim aşağıdaki nasıl olmuş acaba
[IMG] h t t p : / / i 2 6 . ti nypic. com/2pyb8eh png[/IMG]
oguzhankomser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben inkar etmedim 2. tema alıntı benim değil isteyene ÜCRETSİZ verebilirim dedim.Neye utanıyorsunki "Konu Başka yerlere gidiyo" dememin sebebide gerçekten öyle olası artık başkalarının gülmesini de istemiiyorsanız alın

okul yolu düz gider