Saolun arkadaşlar yardımlarınız için.Benim param olsa ben de kaç gündür uğraşmaz. tık diye yazdırırım heralde.
niye uğraşayım. kaç gündür.
oda mantikli bir yaklaşım tabiki forumda aratırsanız zaten wordpress tablo yapisi ile ilgili LacRaMel in paylaştığı bir konu vardi