KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim çalışmaların durumu ile ilgili bilgi almamda mümkünmüdür acaba ? Tamamlandıysa tabi
Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atıyorum size şuan..
5 gün geçti fakat hala benim çalışmam ile ilgili bir rapor gelmedi ? Bana o gün en kısa sürede gönderileceğini söylemiştiniz.