oguzhankomser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar görüşlerinizi almak istedim aşağıdaki nasıl olmuş acaba

oguzhankomser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada konu başka yerlere gidiyo
Burda Anlamazlar Dıyerekten Bır Tema Sunuyorsun Kendı Yapmıssın Gıbı,
Kımse Anlamaz Olarak Dusundugunden Bırı Isdese Satacaksın.
Hala Gelmıs Konu Baska Yerlere Gıdıyor Dıyorsun.
Okurken Ben Utandım Konusmalarından, Fakat Hala Sırıta Bılıyorsun.
Bence Tema Yapımında Para Kazanmadan Once Kendını Gelıstırmelısın.
Selametle