Merhaba arkadaşlar.
Gerek R10'dan gerekse diğer sitelerden feedburner açılışı ve ayarları ile ilgili yazılar okudum, ayarlar yaptım. Ancak konuların yarısının yada tamamının görüntülenmesini sağlayamadım. Full text yapmama rağmen sadece konu başlığı görünüyor. Sonra değiştiriyorum örneğin 200 karakter görünsün diyorum yine görünmüyor.
Neden olabilir acep? Konuda <more> çektiğim yere kadar (yani konuda iki resim var more kısına kadar) olan kısmın görünmesini nasıl sağlarız?
Hadi bölmeyi geçtim bütün yazıları daha göstermiyor. Sadece başlık görünüyor.